03 června 2009

Zpověď komentnotora

Už to na mne zase leze,
nedá se to zadržet,
má to vůbec někde meze?
Tohle nelze vydržet!

V jednom kuse furt mi stojí,
praxe moje právnická,
rodina se o mne bojí,
že doktorát nezískám.

Včera jsem to opět nezvlád’,
jak se to jen mohlo stát,
nedával jsem chvíli pozor,
předběhl mne kamarád.

Když jsem se tam dneska prodral,
bylo tam již nablito,
hned jsem z toho celý zmodral,
jsem to ale jelito.

Nevím, co mám dělat více,
přitom jsem tam celý den,
pod očima jitrnice,
místo hlavy kedluben.

Všichni na mě přece čekaj’,
až jim to zas osladím,
já, dvorní komentátor,
všechno znám a všechno vím.

Ale pozor, veršů dost,
zatímco tu spisuji,
no co bys řek’? Nový post!
Jiné právo miluji :-)

4 komentáře:

Tomáš Sobek řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Martin Bílý řekl(a)...

Rýmy ujdou (byť někde jsou určité verše či slova jen jako vata, právě aby rým vyšel), metrum taky, jen párkrát někde chybí slabika. Obsah je humorný. Docela povedené, ale snad se z jiného práva nestane blog právnické poezie :-)

PS: jednou jsem chtěl (ještě v advokátce) napsat žalobu ve verších. Ale bohužel k tomu z pochopitelných důvodů nedošlo:-(

Anonymní řekl(a)...

Některé verše jsou dvojznačné, což nahrává zdejším diskutérům. Ať předejdeme interpretačním problémům, prosím o výklad.
Co autor konkrétně myslí
a) tím "furt mi stojí",
b) předběhl mě kamarád ?

vidím, že se veškerou silou někdo snaží přiblížit formou i obsahem podobně pojmenovanému blogu. Tam je to ale i s obrázky a videi :-))), tak to chce přidat na důrazu.

P.S. :
pokud "ten" furt stojí,
pak dle vyhlášky zastřelen,
muže skončit v hnoji,
nebo pěkně zateplen.

Mojmír Nožička

Tomáš Pecina řekl(a)...

Co takhle radši napsat něco o právu? Berte to jako positivní výzvu: Navážet se do komentátorů je, myslím, cíl poněkud nedůstojný velikosti autorovy, navíc v době, kdy poslední host měsíce vyprodukoval jediný blogpost, takže vzniká otázka po účelnosti jeho pozvání a předmětem kritiky by měl být spíše někdo jiný než "komentnotoři", není právě ideální ani načasování.